Hoofdpijn

Als u hoofdpijn heeft dan kan dit heel vervelend zijn. Veel mensen met hoofdpijnklachten zijn belemmerd in hun dagelijkse activiteiten. Chiropractie zal hierin uitkomst bieden.

Meer over Hoofdpijn

Arm- en schouderklachten

Pijn in de schouder is hinderlijk omdat u de arm dagelijks gebruikt. Elke handeling kan daarom pijnlijk zijn. Chiropractie werkt snel en effectief bij schouderklachten.

Meer over Arm- en schouderklachten

Rugklachten

Rugpijn is een veel voorkomende klacht. 4 op de 5 personen krijgt in zijn of haar leven te maken met rugpijnklachten. Chiropractie geeft snel en doeltreffend verlichting bij rugpijnklachten.

Meer over Rugklachten

Nekklachten

Nekpijn is een vervelende klacht welke uitstralingspijn kan geven. In veel gevallen wordt nekpijn veroorzaakt door een (licht) ongeval. Chiropractie geeft snel resultaat bij nekklachten.

Meer over Nekklachten

Duizeligheid

Een subluxatie of verzwikt gewricht in de nek kan duizeligheid veroorzaken. Dit kan variëren van een licht gevoel in het hoofd tot hevige draaiduizeligheid. Indien andere behandelmethodes geen resultaat geven is het aan te raden om met chiropractie te beginnen.

Meer over Duizeligheid

Scoliose

Een scoliose is een afwijkende stand van de wervelkolom waardoor iemand scheef gaat staan. In ernstige gevallen kan dit gezondheidsproblemen geven omdat er organen worden bekneld. Er zijn veel gevallen bekend waarin Chiropractie goede resultaten heeft behaald bij mensen met een scoliose.

Meer over Scoliose

Ischias

Bij een ischias is de Nervus Ischiadicus (ischias zenuw) bekneld en dit geeft uitstralingspijn in het been met vaak een tintelend of verdoofd gevoel. Ischias kan veroorzaakt worden door een hernia, maar dit hoeft niet altijd. Chiropractie geeft snel verbetering bij ischias klachten.

Meer over Ischias

Hernia

De klachten van een hernia kunnen heel abrupt ontstaan. Een hernia is echter vaak al lang in ontwikkeling voordat dit klachten geeft. De chiropractor voert specifieke druktechnieken uit op de wervelkolom zodat deze beter gaat functioneren.

Meer over Hernia

Whiplash

Een aanrijding waarbij u aan de achterzijde wordt geraakt kan ervoor zorgen dat u een whiplash krijgt. Bij een whiplash beginnen de klachten meestal niet direct maar enkele weken later. Chiropractie is een van de weinige geneeswijzen die bij een whiplash goed resultaat geeft.

Meer over Whiplash

Artrose

Artrose of slijtage komt vaak voor en Chiropractie heeft al bij veel mensen goed resultaat gehad bij het verlichten van de klachten die met artrose samengaan.

Meer over Artrose